فروش محصولات نانو

محصولات نانو

بدون شک کشف و توانایی تولید ذرات در مقیاس نانو، کیفیت زندگی انسان را به طور باورنکردنی ارتقا بخشیده است. استفاده هوشمندانه از مواد اولیه در مقیاس نانو، باعث دستیابی بشر به توانایی تولید محصولات با خواص دلخواه مطابق با اهداف تعریف شده با وارد کردن کمترین آسیب به دیگر قسمت‌های سیستم گردید. در ادامه با تاریخچه کشف نانو ذرات ویژگی های منحصر به فرد آنها، مزیت ها، اهداف استفاده از نانو ذرات، بررسی انواع محصولات با قابلیت مشابه و طریقه انتخاب صحیح آن ها همچنین دلیل وجود قیمت‌های متنوع در محصولات نانو با شما همراه خواهیم شد. به علاوه گروه دایانو تولید کننده تمیز کننده رومنس می باشد که در این دسته قرار می‌گیرد.

ثبت سفارش

میزان رضایت خود را با درج امتیاز، نشان دهید. نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت کامنت ها برای ما بنویسید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

تاریخچه محصولات نانو

در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی تقسیم نشدنی است. برای وصف ذرات تشکیل دهنده مواد به کار برد. به همین جهت می‌توان او را پدر علم نانو دانست. در آثار باستانی قرون وسطا می‌توان اثر استفاده از مواد نانو ساختار را مشاهده کرد. شیشه‌گران قرون وسطا را می توان از اولین استفاده کنندگان از فناوری نانو دانست. مطالعات نشان داده است که در شیشه‌های بسیار زیبای کلیساها در آن دوران از نانو ذرات طلا استفاده شده است. البته شاید این شیشه‌گران نمی‌دانستند که چرا با اضافه‌کردن طلا به شیشه رنگ آن تغییر می‌کند. ریچارد فاینمن فیزیکدان انگیلیسی متخصص کوانتوم نظری در سال ۱۹۵۹ مقاله ای تحت عنوان فعالیت های نانو در آینده ارائه داد و بعنوان پایه گذار این علم شناخته می‌شود.

ویژگی محصولات نانو

فناوری نانو توانایی کار کردن در مقیاس اتمی در ابعاد یک تا صد نانومتر، با هدف ساختن آرایش اتم‌ها یا مولکول‌ها با هدف تولید سیستم‌هایی با توانایی‌های جدید با اعمال تغییر بر روی آن و دسترسی به بازدهی بیشتر مواد می‌باشد. شاید یکی از مهمترین ویژگی محصولات نانو را بتوان غیر تهاجمی بودن آن تعریف کرد، به این معنا که با ایجاد ترکیب هایی با خواص از قبل تعیین شده آسیب های جانبی برای بقیه اعضای سیستم به وجود نخواهد آمد. از این رو استفاده از ذرات نانو در علوم پزشکی، صنعت و تولید محصولات کشاورزی با کیفیت به امری ضروری تبدیل شده است.

مزیت استفاده

کاهش قیمت تمام شده و تاثیرات مخرب زیست محیطی در کنار صرفه جویی در مصرف مواد اولیه همچنین ایجاد امکان تولید قطعات صنعتی در مقیاس بسیار کوچک توانایی بشر را برای تسلط بر دنیای ذرات و فضاهای غیر قابل دسترس را محیا نمود. استفاده از محصولات نانو در شوینده ها موجب عدم استفاده از ترکیبات پایدار در در این دسته از مواد گردید به طوری که شوینده های نانو علاوه بر حذف تاثیرات مخرب زیست محیطی در خود توانستند عملکردی بسیار بهتر از گذشته را به نمایش بگذارند.

هدف محصولات نانو

با افزایش جمعیت جوامع بشری و کمبود منابع خام در طبیعت استفاده و تولید محصولات صنعتی پزشکی کشاورزی و سه نقطه با رویه مبل بدون شک امکان پذیر نبود. به همین منظور نانو ذرات با قابلیت شگفت انگیز ایجاد خواص مشابه در تولید محصولات با عملکرد بسیار بهتر از قبل و وزن کمتر تحولی شگرف در زندگی بشری پدید آورد. کنترل خواص مواد و توانایی تولید قطعات در مقیاس بسیار کوچک در کنار بهره گیری از مواد اولیه نایاب در طبیعت برای تولیدات مختلف صنعتی از دیگر اهداف استفاده از نانوذرات محسوب می شود.

معرفی انواع محصولات نانو

انواع محصولات نانو

در اینجا به بررسی انواع شوینده‌های نانو می‌پردازیم به طور کلی این دسته از محصولات نانو، به دو صورت پایه آبی و پایه الکلی تولید می‌شوند. محصولاتی که عمدتاً بر پایه الکلی توسعه پیدا کرده‌اند کاربرد شوینده‌های تاچ لس یا واترلس پیدا کرده‌اند. این دسته از مواد به منظور شست و شوی سطوح، بدون استفاده از آب و برس‌های خشن تولید می‌شوند. نانو ذرات محلول در الکل که عموما برپایه ذرات سیلیسیوم ساخت می‌شوند. با نفوذ در خلل و فرج آلودگی‌ها و متلاشی کردن پیوندهای بین مولکولی آن‌ها باعث جدایش سریع و راحت آلودگی از سطح اجسام می‌شود.

شوینده های نانو و پایه آب معمولاً برای شست و شوی سطوح در تماس با بدن انسان استفاده می شوند. با گسترش استفاده از ترکیبات نانو ذرات توسط شرکت‌های تولید کننده محصولات شوینده، شاهد ظهور دامنه بسیار بزرگی از قیمت‌ها در شوینده‌های نانو میباشیم. بدون شک پارامتر‌های متنوعی در قیمت‌گذاری این محصولات وجود دارد که می‌توان از درصد خلوص شوینده‌های نانو، صداقت تولیدکنندگان در استفاده از ترکیبات نانو به جای استفاده از ترکیبات اسیدی سابق، سرعت عملکرد بالا و میزان محافظت از سطوح در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از مواد شوینده در کنار نوع انتخاب ظرف نگهدارنده و بسته بندی محصول نام برد.

انتخاب، خرید محصولات نانو

برای یک انتخاب صحیح در حوزه محصولات نانو نیاز به دانش تخصصی وجود ندارد. شما می توانید با مطالعه برگه مشخصات فنی محصولات و ارتباط با کارشناسان فروش این محصولات پس از دریافت مشاوره و مقایسه محصولات منتخب اقدام به خرید نمایید.
فروشگاه اینترنتی دایانو با فراهم آوردن زیرساختهای وسیع برای تامین کالای با کیفیت و تحویل سریع به مکانی مطمئن برای خرید تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *